Sudor prelată
Soluții pentru toate nevoile de sudare a prelatei!
Cum tivuți prelatele publicitare imprimate?
Pe baza deceniilor noastre de experiență în imprimarea în format mare, răspunsurile pot fi doar următoarele pentru o companie publicitară. Dintre cele 6 soluții, dimensiunea și capacitățile financiare ale companiei vor determina în mare parte alegerea dvs. Dacă aveți posibilitate de solicita o subvenție sau compania poate investi într-un sudor cu impulsuri chiar și fără licitație, am recomanda-o, dar pentru companiile mai mici, sudorul de prelată cu autopropulsie este cea mai evidentă alegere, deoarece este fără egal în raportul preț/valoare! Mai mult, la sudarea segmentelor mari, este aproape singura mașină potrivită pentru efectuarea operației.
1. Îl duceți la cel mai apropiat producător de prelate vehicul, deoarece nu aveți încă echipamentul potrivit pentru sudare.
Avantaje: Deși cu ajutor extern, tivuirea și sudarea prelatelor se poate face fără achiziționarea de echipament.
Dezavantaje: Mai devreme sau mai târziu, imprimeul se va zgâria, deoarece aceste companii se ocupă în principal de prelate clasice pentru camioane, care sunt mai puțin sensibile la zgârieturi și cute, iar valoarea estetică a tivului este secundar, doar tivurile puternice și durabile sunt importante. Spre deosebire, în domeniul publicitar este de ajuns doar o zgârietură vizibilă pe imprimare și ați lucrat degeaba, deoarece lucrarea trebuie retipărită.
2. Pistol termic + rolă și alte instrumente de netezire.
Avantaje: Tot ce aveți nevoie este un pistol termic bun, un vârf de reducere și o rolă de silicon. Deși acest lucru necesită și unele investiții, este mult mai puțin decât soluțiile mecanizate de mai jos!
Dezavantaje: Proces lent. Calitate neuniformă a sudurii, ceea ce poate determina clienții mai pretențioși să refuze să accepte lucrarea. Produce mult fum. Pentru operație sunt necesare două persoane.
3. Folosiți bandă adezivă dublă față-verso
Avantaje: Cea mai simplă soluție, excelentă pentru prelate folosite pe o scurtă durată de timp și mici!
Dezavantaje: ați calculat cât de mult va crește prețul pe m2? Nu neapărat competitiv pentru cantități mai mari. În plus, nu este mai rapid decât un aparat de sudură (Știm! Am testat-o, am măsurat-o.) și nu este potrivit pentru suprapunerea segmentelor de prelate publicitare gigant sau plase de construcție. Și este chiar riscant la dimensiuni uriașe.
4. Sudor cu impuls
Avantaje: este capabil să producă una dintre cele mai uniforme tivuri disponibile astăzi, este, de asemenea, rapid și, cel mai important: nu se produce fum!
Dezavantaje: Dacă afacerea dvs. nu este încă suficient de mare pentru a investi într-o astfel de mașină (dacă credeți că a sosit momentul, faceți clic aici și verificați sudorul cu impulsuri).
5. Sudor de înaltă frecvență
Avantaje: Calitate constantă a sudurii similară sudării prin impuls, dar viteză și mai productivă datorită traseului lung de sudare de până la 20-30 de metri.
Dezavantaje: Dacă nu sunteți una dintre primele companii de imprimare digitală lideri din țară, este posibil să nu vi-l puteți permite, deoarece prețurile încep de la aprox. 30.000EUR.
6. Aparat de sudură cu autopropulsie
Avantaje: Una dintre cele mai populare soluții din segmentul LFP. Tivirea prelatelor și a plaselor de construcție poate fi realizată la o calitate frumoasă și uniformă datorită vitezei autopropulsate fără trepte și a reglajului temperaturii de sudare. Deși aceste mașini folosesc și un pistol termic, datorită parametrizării, sudarea produce mult mai puțin fum decât soluția manuală cu pistolul termic. În plus, sudarea prin suprapunere a segmentelor de reclame firewall de dimensiuni uriașe poate fi efectuată cu acest sudor autopropulsat în calitate durabilă și rapid.
Aveți nevoie de mai mult ajutor pentru decizie?
Vizitați showroom-ul nostru, unde colegii noștri experți vă vor ajuta să alegeți cea mai potrivită mașină pentru dvs. Solicitați o programare de la serviciul nostru pentru clienți!